Sök

lördag 15 oktober 2016

Amigurumi Elefant

Liten elefant som passar till barnvagnsmobil






1 kommentar:

  1. Men åh vilken tur att jag har hittat till din sida! Vilka fantastiska saker du skapar - jag LER stort! Tack för alla gratismönster som du så villigt delar med dej av, jag skall påbörja en anka och sedan har jag fler grejer jag gärna vill pröva på av dina mönster. Jag återkommer och köper gärna av dej! Det brinner av lust att skapa när jag ser dina alster och det är finfin inspiration. Jag blir farmor i augusti så det finns mycket jag vill hinna göra :)
    Må gott!
    Tack för en härlig blogg!

    SvaraRadera

Kreationer

Amigurumi (79) Hundkläder (5) Jul -09 (5) Jul -10 (7) Kjol (2) Klänning (3) Mjuk inredning (5) Omsytt (2) Re-design (8) Stickat (25) Sytt (2) Utmärkelse (2) Virkat (30) Väst (3) Övrigt (2)

Bloggintresserade

Gör egna rosetter!

Gör egna rosetter!
Klicka på bilden för beskrivning